تور مشهد

تور مشهد , بهترین تور مشهد , نرخ ویژه تور مشهد

تور مشهد

تور مشهد , بهترین تور مشهد , نرخ ویژه تور مشهد

دیدنی های آنتالیا

 



این منطقه باستانی در نزدیکی آنتالیا و در دشتی بین 2 تپه در 4KM رودخانه آکسو واقع شده است. این منطقه یکی از مکان های تاریخی و گردشگری دیگری است که در ترکیه به خوبی محافظت شده است و ارزش بازدید را برای مسافران و گردشگران دارد.

 

 

خرابه های یونانی و رومی در سایت باستانی

 

مطالب مرتبط :

 

 

 


دروازه هادریان یا هادریانوس یا اوچ کاپیلار که به معنای سه دروازه میباشد ، یک طاق نصرت میباشد که به نام امپراتور رومی، هادریان، بنا شده است. بر اسا افسانه ها، بلقیس، ملکه سبا از زیر این طاق گذشته و در مسیر ملاقات با سلیمان نبی، روز خوبی را در کاخ آسپندوس سپری کرده است.

 

 

دروازه هادریان آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

 

 

ساحل پاتارا

 

ساحل پاتارا زادگاه بابانوئل نیز شناخته میشود و همجنین  به دلیل داشتن ساحل شنی طولانی و زیبایی که دارد  در بین تمام ساحلهای ترکیه و آنتالیا بسیار مطرح و معروف شده. این ساحل خلوت و دنج پنجاه متر عرض و بیست کیلومتر طول دارد . این ساحل بدلیل داشتن آثار تاریخی زیاد امکان ساخت امکانات رفاهی را ندارد و به این خاطر ساخت و سازهای مدرن در آن دیده نمی شود. آثار تاریخی این منطقه شامل آثار به جا مانده از تئاتر رومی، طاقهای رومی ، دروازه رومی و کاخ بجا مانده رومی، حمام عمومی و تعداد دیگری از بناها و آثار قدیمی و تاریخی. برای دسترسی به این منطقه وسایل نقلیه از شهرهای اطراف به این ناحیه وجود دارد.

 

 

مطالب مرتبط :

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.